PepsiCo a prezentat un nou logo pentru băutura sa răcoritoare Pepsi, prima schimbare în 15 ani, înainte de cea de-a 125-a aniversare a companiei, conform publicației USA Today.
Noul logo prezintă cuvântul „Pepsi” într-un font negru bold, înconjurat de un cerc cu linii ondulate în culorile roșu, alb și albastru și un contur negru.
Mauro Porcini, designerul-șef de la PepsiCo, a declarat că noul logo vizează să transmită „mai multă energie, încredere și curaj”. Compania a început să lucreze la acest logo în urmă cu câțiva ani, inspirându-se din designul popular al anilor ’70 și ’80, apreciat de consumatori.
Todd Kaplan, directorul de marketing al PepsiCo, a menționat că scopul principal al companiei a fost să integreze elemente din trecut și moștenirea brandului într-un logo care să reflecte prezentul și viitorul.
USA Today a anunțat că produsele cu noul design vor fi disponibile în magazine începând cu toamna anului 2023 în Statele Unite și Canada, urmând ca în 2024 să ajungă și în alte țări.
De notat că în septembrie 2022, PepsiCo a oprit vânzările de băuturi sub marca sa în Rusia și a suspendat activitățile de publicitate și investițiile în proiecte din țară. Cu toate acestea, compania va continua să comercializeze alte produse în Rusia, precum produse lactate, formule pentru sugari și alimente pentru copii.