Elenii de la PPC, care au preluat activele grupului italian ENEL în România se declară optimiști față de achiziția făcută. Ei mai spun că PPC a fost rezilientă în 2022, ceea ce îi face să fie optimișți pentru viitor. În plus, PPC consideră că România este o oportunitate ideală. Conform Pro TV, PPC apreciază că EBITDA recurentă s-a ridicat la 953,7 milioane EUR, în creștere cu 82 milioane euro (9,4%) față de 2021.
PPC vrea să continue și să amplifice acțiunile și rezultatele italienilor de la ENEL care au activat 18 ani în România. Elenii au mai transmis și că PPC nu va opera concedier și va păstra portofoliul de angajați preluați de la ENEL: Aceștia vor fi implicați în activitățile viitoare de dezvoltare ale companiei elene.
Georgios Stassis, președinte și CEO PPC a declarat:
„În 2022, PPC a reușit să facă față condițiilor fără precedent de volatilitate și incertitudine care au predominat în piețele unde suntem prezenți, pe tot parcursul anului, implementând în același timp și planul de afaceri. Aceste rezultate reiterează reziliența profitabilității noastre operaționale în ultimii 3 ani. Am făcut achiziții selective în Grecia și am semnat acordul privind achiziționarea platformei integrate a Enel din România, pe care o considerăm o oportunitate unică și alegerea ideală, atât din punct de vedere geografic, cât și din punct de vedere al afacerilor, întărind prezența PPC în regiune. Ne axăm în continuare pe transformarea PPC și pe implementarea Planului nostru de afaceri, onorându-ne angajamentul de a distribui dividende în 2024 pe baza profiturilor din 2023. În ceea ce privește acordul de achiziție din România, ne concentrăm pe finalizarea tranzacției până în trimestrul al treilea al anului 2023, urmând apoi să prezentăm Planul Strategic Actualizat, în cadrul Capital Markets Day”.
Sursa foto: Romania-insider.com