Automecanica Moreni a fost cândva o perlă a industriei militare din Dâmbovița și chiar din România pentru că aici se producea TAB-ul denumit Zimbrul, Transportorul Amfibiu Blindat. În prezent, numai 300 salariați mai semnează zilnic condica de prezență și intră sau ies de pe porțile fabricii. Sindicaliștii arată că deși Guvernul vorbește de revitalizarea industriei de armament de la noi, măsurile întârzie. România alege să cumpere conforn sindicaliștilor citați de Adevărul transportoare blindate americane Piranha 5 dar nu cumpără și offset-ul adică dreptul de a repara această tehnică în România.
Liderul de Sindicat Constantin Bucuroiu, citat de Adevărul a declarat: „Atunci când transportoarele vechi românești pe care le reparăm acum vor fi scoase din uz, Automecanica Moreni va rămâne fără obiectul muncii. Trebuie să venim cu ceva românesc în loc. Acum se discută de tunul autopropulsat. Trebuie să tragem de orice lucru care apare acum în discuție, pentru ca Automecanica Moreni să prindă un asemenea produs, chiar dacă îl face în colaborare cu alte societăți din sistemul industriei de apărare”.
România a achiziționat un număr de 227 de transportoare Piranha cu 900 milioane euro din care mai are de primit 133, primele 68 fiind livrate în 2020-2021.