Compania Durex a lansat o nouă campanie denumită „SAFE TO PLAY HUB” cu scopul de a promova educația sexuală și de a încuraja tinerii să aibă grijă de sănătatea lor și să utilizeze prezervative. Campania a fost lansată într-un moment în care cercetările arată o creștere alarmantă a bolilor cu transmitere sexuală în întreaga lume, iar educația sexuală și accesul la produse de protecție sunt mai importante ca niciodată.
În cadrul campaniei, s-a alăturat și BRUJA, care a creat un video de excepție unde transmite mesajul într-o melodie intitulată „FESU'”.
BRUJA: “Am vrut să fac parte din această campanie – SAFE TO PLAY HUB – pentru a transmite un mesaj tinerilor: să aibă grijă de ei, să poarte prezervativ, să fie safe.”
Unul dintre obiectivele campaniei este de a ajuta la reducerea stigmatizării legate de utilizarea prezervativelor și a promova o atitudine pozitivă față de sexul sănătos și sigur. În acest sens, campania SAFE TO PLAY HUB vine în sprijinul tinerilor prin intermediul resurselor online și al informațiilor relevante și actualizate.
Prin intermediul campaniei, Durex își propune să educe și să informeze tinerii din întreaga lume despre riscurile sexului neprotejat și să îi inspire să aibă grijă de sănătatea lor sexuală. În plus, campania are ca scop să încurajeze tinerii să își asume responsabilitatea propriei sănătăți sexuale și să își asigure protecția prin utilizarea prezervativelor.
Foto: Pagina de facebook Durex