WizzAir admite că a acreat neplăceri câtorva zeci de mii de pasageri din cauza amânîrii, anulării unor curse ale compaiei.Compania admite că 20% dintre cei afectați sunt clienți români scrie Pro TV.
Compania WizzAir, citată de Pro TV a declarat:
„Vorbim despre câteva zeci de mii de pasageri afectaţi în vară. Eu vorbesc la nivel total, în reţeaua totală. Probabil că România reprezintă cam 20% din această cifră. În vară, compensaţiile au fost aproape de 100 de milioane de euro. Deci noi compensăm în mod corespunzător. Nu trebuie să vă îngrijoraţi de asta. Sigur că nu ne dorim să anulăm, de aceea suntem preocupaţi să efectuăm zborurile. Dar dacă totuşi trebuie să anulăm dintr-un motiv sau altul, noi respectăm regulamentele europene şi plătim pasagerilor orice drepturi au. Le apreciem şi le respectăm drepturile. În momentul de faţă avem cam 70% din cererile de despăgubire în mod automatizat. Deci chiar şi clienţii pot să-şi obţină rambursarea. Luna trecută nu am avut niciun zbor anulat în România”
Sursa foto: Pro TV