Marile fapte rămân în istorie prin gesturi mici, aparent fără importanță. Gașca Zurli și inițiatoarea proiectului s-au confruntat în ultima vreme cu un fel de campanie agresivă din partea presei mondene, puțin cam vecină cu linșajul. Avidă de a dezvălui detalii, presa mondenă i-a mediatizat și i-a monetizat pe foștii componenți ai Găștii Zurli care au ales să încheie o etapă din viața lor profesională, criticând fostul lor loc de muncă.
Efectul acestor acțiuni de presă a fost acela de a induce faptul că Gașca Zurli s-ar putea opri la 18 ani de la debutul proiectului. Totuși, lumea este îndrăgostită de acest fenomen național, numit Gașca Zurli, A devenit un brand al copilăriei românești așa cum fusese cândva Abracadabra, la TVR, apoi la Pro TV.
Mirela Retegan se afla ieri la o benzinărie din Ardeal, la Sebeș. Aici, doi copii au făcut senzație într-un concurs de făcut baloane din gumă de mestecat, dorind neapărat ca Mirela Retegan să concureze alături de ei.
Așadar, Mirela Retegan este iubită de copii chiar și când nu este alături de Gașca Zurli, brandul pe care l-a creat.
PS. Așa cum am mai scris, în mai 2024, Gașca Zurli va cuceri Germania, fiind prezentă la Stuttgart și la Frankfurt!
Sursa foto: Facebook