Joi dimineață, pe 8 iunie, la Sighisoara, la 5 dimineața, mecanicul unui tren GFR, de marfă a depășit semnalul roșu, ielind ilegal din stație. Pe linia pe care intrase având sistemul INDUSI (care opera garnitura dacă depășea semnalul automat) izolat, mecanicul GFR era să lovească o altă garnitură de marfă, a CER Fersped, aceasta circulând regulamentar.
Mecanicul de la GFR mirosea a alcool și a dat înapoi garnitura, scrie clubferoviar.ro. CFR care gestiona infrastructura și reglementa rularea garniturilor a încercat să mușamalizeze situația.
Practic, dacă se ciocneau, ar fi putut să existe un dezastru ca la Mihăilești pentru că s-ar fi ciocnit un tren care transporta motorină cu altul care transporta îngrășăminte chimice.
ASFR care răspunde de monitorizarea situației circulației feroviare a aflat de incident la 12 ore de la producerea sa și a demarat o anchetă.
Sursa foto: Wikipedia