Ediția a 15-a de Black Friday la eMAG a fost un adevărat spectacol de cumpărături! Cu comenzi ce au depășit 986 de milioane de lei, retailerul a înregistrat o creștere de 10% față de anul anterior. Peste 702.000 de clienți au comandat 3,5 milioane de produse, demonstrând că românii au făcut din această zi una de neuitat.
Tudor Manea, CEO al eMAG, a declarat că „rezultatele acestei ediții de Black Friday arată încrederea tot mai mare pe care oamenii o au în comerțul online”, subliniind că mulți clienți și-au pregătit listele de produse în avans pentru a profita de cele mai bune prețuri.
Vânzările au inclus și articole spectaculoase: aproape 6,2 kilograme de aur și 27 de automobile, printre care modele Ford și un BMW i4 eDrive35 Gran Coupe. De asemenea, s-au vândut peste 8.500 de bilete la festivaluri și experiențe unice.
Comparativ cu anul trecut, s-a înregistrat o creștere uluitoare de 97% la produsele de gaming și de 63% la suplimente și vitamine. De asemenea, aproape o treime dintre comenzi au fost achitate în rate, iar clienții Genius au fost din nou în top, reprezentând 38% din totalul comenzilor.
Județele Dolj și Ilfov au dominat topul valorii medii a comenzilor, fiind urmate de Constanța, Timiș și Brașov. În timp ce, categoriile vedetă ale zilei au fost produsele cosmetice, băuturile și jucăriile.
Cu un număr record de selleri în Marketplace, eMAG a reușit să susțină nu numai cumpărătorii, ci și comercianții locali, oferindu-le o platformă prin care să ajungă la clienți din toată regiunea.










