România este lovită de caniculă la final de august. Pe de altă parte infrastructura rutieră, feroviară și de stat este în dezastru.
Info Trafic, citat de Pro TV anunță că timpii de așteptare la punctele de ieșire din țară în Vest sau intrare în Nord este și de 400 minute.
Este wwekend și vorbim de camioane, oameni, mașini care părăsesc România, ori, refugiați care intră dinspre Ucraina.
Aglomerații sunt și la punctele cu Bulgaria, unde turiștii pleacă sau vin de vacanțe.
Centrul Info Trafic a precizat:
„Ca în fiecare sfârşit de săptămână se constată o creştere a valorilor de trafic în principalele puncte de trecere a frontierei, în mod special la graniţa cu Bulgaria şi Ungaria. Astfel, au fost dispuse măsuri pentru suplimentarea arterelor de control până la capacitatea maximă permisă de infrastructura fiecărui punct de trecere, respectiv de suplimentare a personalului. Tot pentru fluidizarea traficului la graniţele României, reprezentanţii Poliţiei de Frontieră Române menţin permanent legătura cu autorităţile de frontieră din Ungaria si Bulgaria, pentru dispunerea unor măsuri comune astfel încât formalităţile de control să se deruleze cu operativitate”
Pe calea ferată este dezastru!
Alaltăieri, scrie clubferoviar.ro, locomotiva (cu sase osii) de la trenul IR 72 Traianus pe ruta București Nord – Budapesta Keleti s-a defectat de dimineață la Măldăieni. Trenul a fost tractat până la Craiova cu o locomotivă luată de la trenul Târgu-Jiu-București Nord (cu patru osii) reținut la Măldăieni.
Pasagerii din trenul de Târgu Jiu au așteptat 94 de minute până când locomotiva lor a revenit de la Craiova.
La Craiova, erau disponibili doi mecanici de rezervă, dar unul nu era autorizat să conducă dincolo de Craiova, iar celălalt nu era autorizat să conducă locomotiva cu șase osii care trebuia să ducă trenul spre Budapesta
Sursa foto: Flickr